Zakres:
branding, komunikacja wizualna marki, key visual, brand manual, materiały firmowe, promocyjne i informacyjne, oprawa social media.
Pasażer otrzymuje kompletny pakiet, w którym do jego potrzeb i wymagań dostosowane są: cena, komfort i elastyczności oraz sprawdzona jakość kierowcy i pojazdu. Pozostaje mu rozsiąść się w fotelu – i cieszyć jazdą.
Komunikacja
Talixo to globalna marka, która musi komunikować się z różnymi grupami klientów. Do rozróżnienia różnych kierunków komunikacji służy odpowiednie operowanie elementami brandingu: kolorem, ikonografią, typografią i fotografią.
Więcej żywego koloru w połączeniu z kolorowymi zdjęciami i powiększonymi, ilustracyjnymi ikonami – tworzy przyjazną i ciepłą atmosferę. W ten sposób branding pomaga prowadzić klientów przez usługi Talixo i wyjaśniać sposób ich działania w łatwy i przyjemny sposób. Tak komunikujemy się z klientami indywidualnymi.
Mniej koloru pomarańczowego plus powiększone elementy logo w połączeniu ze zdjęciami – w taki sposób tworzymy warstwę wizualną nawiązującą do estetyki infografik, i jednocześnie przenosimy komunikację marki na bardziej formalny i profesjonalny poziom. Działa to dobrze gdy kierujemy przekaz do kierowców i przedstawicieli firm taksówkarskich.
Zmieniając zdjęcia na czarno-białe, stosując bardziej wyraziste rozwiązania typograficzne i layoutowe, tworzymy wizualizacje dla klientów korporacyjnych i inwestorów – poszukujących profesjonalnego i godnego zaufania partnera.
2019
Zespół projektowy: Oksana Shmygol, Julek Wierzchowski, Paulina Duźniak
Project manager: Mirosław Kliś