Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową identyfikację i komunikację wizualną jednej z najważniejszych polskich scen: Narodowego Starego Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie.
Używany od ponad 50 lat znak poddaliśmy kompleksowej renowacji – dotyczącej zarówno detalu, jak i sposobu stosowania. Opracowaliśmy zupełnie nową oprawę graficzną spektakli oraz komplet materiałów informacyjnych i promocyjnych teatru.
2016 Creative / Art Directon: Marcin Wolny Design: Oksana Shmygol, Julek Wierzchowski Muza: Łukasz Wojtysko Muzyka do klipu: Michał Sosnowski Klip: Plankton Project management: Mirosław Kliś Prowadzący ze strony Klienta: Anna Hruszka
Klilkuetapowe, rozległe wdrożenie objęło layouty plakatów i afiszów – zaprojektowanych tak, by były różnorodne, ale konstruowane według wspólnego klucza, komplet materiałów towarzyszących spektaklom, zestaw wszystkich teatralnych druków i materiałów promocyjnych off- i on-line, zestaw gadżetów oraz teatralne witryny i oznaczenia.