Kamionki powstają w rodzinnej fabryce, która zajmuje się produkcją od 30 lat. Ich produkcja przebiega powoli - od przygotowania kształtu, wybrania koloru, po tradycyjne odlewy i wypalenie w piecu.

 

 

 

 

ŁAN to wyjątkowy olej rzepakowy, tłoczony przez rodzinną firmę w samym sercu Wielkopolski. 

Naszym zadaniem było opracowanie brandingu, dzięki któremu olej rzepakowy będzie mógł konkurować na stole z oliwą.
Postać dziewczyny z dzbankiem oleju nawiązuje do mitologii słowiańskiej, a forma opakowania do tradycyjnych naczyń kamionkowych. Odpowiadamy za całościową oprawę marki: nazwę, logo, ilustracje, projekt linii opakowań i komunikację marketingową produktu.

lan branding
logo lan

 

 

 

 

2020

 

Zespół projektowy:
Julek Wierzchowski
Marcin Wolny
Copy: Anna Słowiakowska
Zdjęcia:
Mateusz Torbus
Unsplash