Miastologia to deweloper, a może bardziej start-up deweloperski, wprowadzający na rynek zupełnie nowy rodzaj oferty: perfekcyjnie zapro- jektowane pod względem użytkowym mieszkania.
Ergonomiczne i ekonomiczne, dobrze doświetlone i łatwe do przewietrzenia, oparte na podziale modułowym pozwalającym na ich łatwe dzielenie, łączenie i rearanżację.
Gros nakładów marketingowych przeznaczono na opisanie skomplikowanej i nietypowej na rynku oferty na stronie www, która równocześnie jest jedynym (i w dodatku skutecznym) kanałem sprzedaży.
Powstają trzy osiedla – zaprojektowane z tą samą dbałością o walory użytkowe: niewielkie, z przemyślanym układem i nowoczesnymi rozwiązaniami dotyczącymi funkcjonowania wspólnych przestrzeni, przechowywania, parkowania i innych aspektów zamieszkania.
O innowacyjności stanowi też sposób sprzedaży: mieszkania można kupić tylko on-line, a zamiast biura sprzedaży – samemu odwiedzić pokazowe mieszkanie – prototyp 1:1 docelowych rozwiązań.
Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną, wspólnie z klientem opracowaliśmy sposób opowiadania o produkcie oraz wizualny język komunikacji. Opracowaliśmy prezentację oferty B2B i B2C, komplet materiałów sprzedażowych, a także branding biura, mieszkania pokazowego i osiedli.
2013 / 2016 Creative direction: Marcin Wolny Design: Tomasz Jurecki, Oksana Shmygol, Julek Wierzchowski Digital design, creative development, digital production: RIOT Foto: Tomasz Szkodziński, Mateusz Torbus