Eda wymyśliliśmy w 2009 r. Klient zamówił u nas wtedy koncept mięsnej restauracji, zaakceptował i kupił projekt, po czym na 5 lat odłożył realizację pomysłu. Ed Red przetrwał szczęśliwie próbę czasu i w 2014 w Krakowie powstał firmowany przez Adama Chrząstowskiego, pierwszy w Polsce steak-house serwujący sezonowane mięso.
Opracowaliśmy nazwę, hasło i postać, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy identyfikację wizualną: logo, druki i akcesoria, elementy wystroju wnętrza, a nawet wzory naczyń i stroje obsługi.
2009 / 2014 Art direction: Marcin Wolny Naming: Łukasz Wojtysko Design: Marcin Wolny, Oksana Shmygol, Maciek Ochęcki Strona www: Marcin Krawczyński, Jan Drozd, Piotr Baran
Koncept okazał się tak udany, że w 2016 w warszawskiej Hali Mirowskiej otwarto kolejny lokal, a w planach są następne.