Navington – kolekcja Heritage


Wprowadzenie nowej kolekcji Heritage było okazją do odświeżenia całej marki Navington. Naszym zadaniem było ocieplenie jej wizerunku oraz aktywizacja kategorii klasycznych, bujanych wózków – dla tych rodziców, którzy lubią tradycyjne rozwiązania z nieco wyższej półki. Flagowym modelem serii jest Contessa, stylizowany na retro model inspirowany pierwszym wózkiem zaprojektowanym przez założycieli firmy… 50 lat temu.

Zakres wdrożenia:
- strategia komunikacji
- ujednolicenie i odświeżenie identyfikacji wizualnej oraz nowy key visual marki Navington;
- identyfikacja wizualna nowej kolekcji Heritage;
- strona www i kampania wprowadzająca nową kolekcję na rynek;

- komplet materiałow sprzedażowych, POS i opakowań.


Strategia
: Karina Wieczorek Concept / brand design: Julek Wierzchowski

Packaging / graphic design: Julek Wierzchowski, Oksana Shmygol, Tomasz Jurecki
Web: Tomasz Rutkowski, Bartosz Koj, Smultron, Jan Drozd
Copywrite: Anna Słowiakowska / 2015