ARS Retail to firma z branży retail, obsługująca światowe marki sieci sklepowych. Firma aktywnie działa w Europie Zachodniej, tam chce się wypozycjonować jako dobry jakościowo, a przy tym sprawniejszy i tańszy od lokalnych firm "shop-fitter".

SYTUACJA WYJŚCIOWA
1. Firma nie pokazuje swojego potencjału i zakresu kompetencji;
2. Brak komunikatu sprofilowanego na rynki zagraniczne (EU) oraz wizerunku spójnego ze strategią sprzedażową;
3. Dotychczasowe materiały firmowe (w tym logo) atrakcyjne wizualnie, ale przygotowywane doraźnie, bez czytelnego charakteru czy komunikatu. Ich sposób podania; sugerował firmę "designerską" a nie sprawnego wykonawcę z ogromnym zakresem kompetencji.

ROZWIĄZANIE
Key message: sprawny, godny zaufania wykonawca, fachowiec w swojej dziedzinie, z uwiarygodnionymi kompetencjami konsultingowymi, projektowymi i wykonawczymi oraz międzynarodowym doświadczeniem.

ZAKRES
1. Modyfikacja Corporate Identity (w oparciu o dotychczasowy, ładny i rozpoznawalny symbol);
2. Uzupełnienie nazwy o +SHOPFITTING – jako reakcja na zmiany w języku branżowym;
3. Komplet materiałów firmowych – zmiana wyrazu z “designerskiego" na “profesjonalny”;
4. Strona WWW wyraźnie sprofilowana na rynki europejskie: rozbudowany dział realizacji powiązany z kompetencjami, listą klientów i mapę wdrożeń + portfolio oparte o krótkie prezentacje zrealizowanych obiektów.

Art direction: Marcin Wolny  Design: Marcin Wolny, Oksana Shmygol, Julek Wierzchowski  /  2014