Marka ekologicznych, zdrowych produktów kiszonych przeznaczonych na rynki zagraniczne, gdzie kiszenie jest mało znanym sposobem na konserwację żywności. Opracowanie objęło nazwę marki, logo, brand story i key visual oraz projekt opakowania dla trzech „startowych” produktów: ogórków, kapusty kiszonej, kimchi.

logo-unitedsoil
keyvisual
opakowanie-unitedsoil
identyfikacja-wizualna-unitedsoil
opakowania
logo-united-soil
gadzety-united-soil
katalog-unitedsoil
layout-unitedsoil
Okrzyknięte najzdrowszą potrawą świata w pełni zasłużyło na ten tytuł – to kapusta pekińska w najlepszym wydaniu! Jego niezwykłe właściwości to zasługa specjalnego sposobu przyrządzania – kiszenia, który opanowaliśmy do perfekcji. Nasze kimchi to nieocenione źródło wzmacniającej odporność i organizm witaminy C oraz skarbnica witamin z grupy B, zwłaszcza B1, B2, B3.

2016
Creative direction: Julek Wierzchowski
Art direction: Oksana Shmygol
Design: Oksana Shmygol, Tomasz Jurecki
Copy: Anna Słowiakowska

Nasze Kimchi
to koreańska tradycja i europejskie serce.

United Soil to rodzinna firma, która powstała w miłości do tradycyjnego, ekologicznego jedzenia, które od wieków znane jest z doskonałego smaku, tradycyjnych metod fermentacji oraz swoich niesamowitych właściwości zdrowotnych.