logo-radio-kraków

 

 

 

 

 

 

Dotychczasowe logo identyfikowało Radio Kraków od prawie 20 lat. Rozgłośnia w tym czasie przeszła znaczącą metamorfozę. Aktualnie Radio Kraków pozycjonując się jako ambitna i nowoczesna przeciwwaga dla tabloidyzujących się mediów – ma być radiem opiniotwórczym, zaspokajającym wyższe aspiracje, a jednocześnie bliskim i użytecznym.
oznaczkowanie-budynku-radio-kraków

Nowe logo Radia Kraków nawiązuje do dotychczasowego symbolu, stanowiąc jego unowocześnioną kontynuację. Zachowano symbolikę, charakterystyczną kompozycję i rozpoznawalną, jednolitą, granatową kolorystykę. Wyeksponowana została nazwa – jest teraz czytelna i jednoznaczna. Nowy symbol jest prostszy, czytelniejszy i łatwiejszy w użyciu.

kampania-radio-kraków
system-identyfikacji-radio
identyfikacja-wizualna-radio-kraków
neon-radio-kraków
branding-radio-kraków
kampania-radio-kraków
wayfinding-radio-kraków
key-visual-radio
wóz-radio-kraków
Wraz z logo zmieniła się cała identyfikacja wizualna. Gruntowną metamorfozę przeszła siedziba Radia Kraków oraz studiów terenowych. Zaprojektowane od nowa materiały informacyjne i promocyjne tworzą teraz spójny, jednorodny zestaw.
oznaczkowanie-budynku-radio-kraków
signage-radio-krakow
radio-kraków-wnętrze-budynku
radio-krakow-wnetrze-budynku
Rebrandingowi towarzyszyła intensywna, zewnętrzna kampania wizerunkowa. Jej głównym zamysłem była lokalność oraz precyzyjna lokalizacja, dobrana tak, by reklama wchodziła w dialog z miejscami, w których się pojawia. 

 

 

Proste, krótkie hasła odsyłały do serii tematycznych audycji, debat i akcji antenowych, na stronę www oraz fanpage Radia, zapraszając do dyskusji na ważne, aktualne tematy. Kampania miała cztery lokalne odsłony, poświęcone losom dawnego hotelu Cracovia, Nowemu Sączowi, Tarnowowi oraz Nowej Hucie.

2013
Creative direction / concept: Marcin Wolny
Design: Marcin Wolny, Julek Wierzchowski, Tomasz Jurecki