Różne sposoby na jabłka

Ponad 6 lat temu pomogliśmy wprowadzić na rynek markę robiącą pyszne rzeczy z jabłek. Od jakiegoś czasu to lider kategorii. A liczba miłośników Braci Sadowników ciągle rośnie.

Branding marki napojów, soków, przetworów:
Założenia stylistyczne

Research, trendy
Stylistyka, tonality

Identyfikacja wizualna

Logo
Key visual
Elementy graficzne
Ilustracje
Ikony i infografika
Motion design

Identyfikacja językowa

Storytelling
Striptwriting

Opakowania

Koncepcja graficzna
Przygotowanie i nadzór nad drukiem

Wdrożenie i obsługa

Oprawa social media
Kampanie promocyjne
Sesja foto, film – art direction
Szablony materiałów
Dobór materiałów, przygotowanie
Design system
Brand manual

www

User Experience Design
Web Design

Zaczynaliśmy od jednego produktu. Na początku był tylko sad, bracia i soki z jabłek.

Stworzyliśmy wizualny świat, który rośnie razem z marką, dostosowuje się do pęczniejącego portfolio, nowych inicjatyw oraz kampanii.

Rozbudowany świat wizualny

Bracia stworzyli produkty dla różnych podniebień na różne pory roku. Co sezon pojawiają się nowe sposoby na jabłka.

Musujące soki, gęste smooothies, prażone kawałki i chipsy.

Serce marki znajduje się w rodzinnym sadzie w Śmiłowicach. Budując rozpoznawalność brandu stawialiśmy na to, by powiązać kluczowe elementy: własną uprawę, świeże jabłka i produkty.

Mocne kolory i dopracowane zdjęcia studyjne pomogły nam wyróżnić Braci Sadowników na massmarketowej półce.

Towarzyszymy Braciom w codziennym funkcjonowaniu. Projektujemy wszystko. Od key visuala przez wyboru papieru i uszlachetnień na etykiety aż po wytyczne do sesji zdjęciowych.

Rozbudowany system wizualny zapewnia spójność, a jednocześnie pozwala różnicować komunikację w zależności od rodzaju medium, okazji czy produktu.

Kampanie promocyjne

Zajeliśmy się także przygotowaniem kampanii na media społecznościowe. Język graficzny przełożyliśmy na materiał wideo.

  • /

Do współpracy zostały zaproszone Maja Popielarska i Eliza Kmita znana jako autorka bloga White Plate.

Produkty Braci można kupić lokalnych sklepach, supermarketach i na stacjach benzynowych. Z sadu w Śmiłowicach trafiają prosto do Żabki, Carrefoura, Biedronki czy Lidla.

Strona internetowa podobnie jak produkty Braci miała być naturalna i bliska ludziom, dlatego w całym procesie projektowym kluczową rolę odgrywała Mapa Empatii. Tworząc nowy serwis, poza rozszerzoną warstwą edukacyjną oraz umożliwieniem zakupu produktów online u wybranych e-retailerów, postawiliśmy na jak najgłębsze oddanie charakteru poszczególnych produktów.

od 2017
Zespoł projektowy:
Julek Wierzchowski, Oksana Shmygol, Tomasz Jurecki, Patrycja Mola, Łukasz Wojtysko, Anna Slowiakowska, Mariusz Czepiec, Michał Róg, Mirek Kliś
Zespół Braci Sadowników:
Aleksandra Głuchowska, Dawid Błaszczyk, Marta Marczak, Konrad Jędrzejak, Aleksandra Marchiwińska
Fot:
Studio Fantastico, Karolina Puchalska